De job

Het reilen en zeilen organiseren van onze dagelijkse business… daar kikker jij van op!

Missie

Als Office Manager ondersteun en beheer jij de dagelijkse administratie zoals verwerken van inkomende mails, agendabeheer, telefoonverkeer, beheer van meeting rooms,….
Je organiseert verschillende events zoals de Happy Hour, jaarlijkse BBQ, eindejaarsevent en nog veel meer.

Je ondersteunt bij het beheer van het wagenpark, gebouw, facility, travel management, mobiele abonnementen, Trescal bedrijfskledij, verwerkt de post en beheert het kantoormateriaal.

Je onderhoudt de LinkedIn page van het bedrijf, en post geregeld updates van onze leuke events of nieuwtjes!

Profiel

  • Je hebt een bachelor diploma in office management of communicatie of je bent gelijkwaardig door ervaring.
  • Je spreekt en schrijft perfect Nederlands, Frans en Engels.
  • Je werkt vlot met Microsoft Office.
  • Je ben een echte teamplayer, maar werkt ook gemakkelijk zelfstandig.
  • Je werkt nauwkeurig en kan zelfs in drukke periodes de juiste focus leggen op de prioriteiten.
  • Je bent proactief, zelfsturend, zeer discreet, communicatief en flexibel.

Ons aanbod

  • Je kan genieten van een aantrekkelijk vakantieplan (12 ADV dagen op basis van een 40-uren week + 20 wettelijke verlofdagen)
  • We voorzien een aantrekkelijk salarispakket inclusief hospitalisatieverzekering, pensioensparen, maaltijdcheques van 8 EUR per gewerkte dag, Ecocheques van 250 EUR per volledig gewerkt jaar, een 13de maand, vergoeding voor woon-werkverkeer.
  • Welzijn vinden we belangrijk. Daarom voorzien we flexibele werkuren en voorzien we een Employee Assistance Program.
  • Met interne en externe opleidingen willen we iedereen binnen Trescal aanmoedigen om zich verder te onplooiien.
  • Ons bedrijf ademt een warme en familiale sfeer. We vinden contact met onze collega’s belangrijk en organiseren daarom regelmatig events met al onze collega’s!